Inlog problemen?

Als u problemen ervaart met inloggen, of na het inloggen automatisch weer wordt uitgelogd, is de meest waarschijnlijke oorzaak een verlopen cookie in de cache van uw browser. De browser is bijv. Google Chrome, Apple Safari, Microsoft Edge of Mozilla Firefox. U kunt dit als volgt oplossen:

Google Chrome

  1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op de 3 stipjes (Google Chrome aanpassen en beheren).
  3. Klik op Privacy en beveiliging. 
  4. Klik op Cookies en andere sitegegevens.
  5. Klik op Alle sitegegevens en -rechten bekijken.
  6. Klik op Alle gegevens wissen.
  7. Klik op Wissen om te bevestigen.

Apple Safari

  • Open Safari op je computer.
  • Ga naar Instellingen > Privacy.
  • Klik op Beheer websitegegevens.
  • Selecteer een of meer websites en klik op Verwijder of Verwijder alles.

Microsoft Edge

  • Open Edge op je computer.
  • Klik op de 3 stipjes rechtsboven, en ga naar Instellingen (tandwiel).
  • Klik op Privacy, zoeken en services
  • Ga naar Browsegegevens wissen en selecteer Kies wat u wilt wissen > Browsegegevens nu wissen.
  • Kies een tijdsbereik uit.
  • Selecteer Cookies en andere sitegegevens en vervolgens Nu wissen.

Mozilla FireFox

  • Open FireFox op je computer.
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven (3 liggende streepjes boven elkaar).
  • Ga naar Voorkeuren.
  • Klik op Privacy & beveiliging.
  • Ga naar Cookies en websitegegevens.
  • Ga naar Gegevens wissen > Klik op Wissen.

Mobiele browsers en overig

Voor mobiele browsers kan het net even anders werken. Het voert te ver de mogelijkheden allemaal op een rij te zetten.

Meer informatie kunt u op de sites van de browser fabrikanten vinden, of bijv. hier.